VDRS

Robofish, nieuw van Goliath! Review

Is het een vis? Is het een robot? VitalDaddy had de primeur. Onze kids mochten als eerste de Robofish testen! Speelgoed vanaf 3 jaar. De speelset uit de test bestaat uit een (kunststof) vissenkom, een Robofish (clownvis) en een setje extra batterijen. Ons kidspanel stond al te te trappelen om het gloednieuwe speelgoed aan een grondige test te onderwerpen. Jorinde (4) en Milo (6) krijgen het speelgoed in handen. En grote zus Rosanne (10) was erbij om af en toe hulp te bieden.

De Robofish is van Goliath (o.a. bekend van Rummikub). Dankzij nieuwe waterdichte technologie, wordt het visje geactiveerd als het in aanraking komt met water. Het zwemt dan net als een echte vis, met grappige, hele natuurlijke bewegingen. De kids vonden het erg leuk en lieten de vis ook echt duiken :-). Een korte impressie in onderstaand filmpje!

Er zijn meerdere vissen te krijgen, clownvissen en haaien, in verschillende kleuren. Deze vissen kosten 9,99 euro, inclusief batterijen. Speelset (Vissenkom inclusief vis) zoals wij die hebben getest kost 19,99 euro. Vanaf 15 januari ligt Robofish in de winkel, en HIER al te bestellen.

Oordeel VitalDaddy

[easyreview cat1title=”Product” cat1rating=”4″ cat1detail=”Leuk en origineel product. De kids uit ons panel (4 en 6 jaar) reageerden zeer enthousiast op hun nieuwe huisdier. Wilden het zelfs eten geven!” cat2title=”Prijs/kwaliteit” cat2rating=”3.5″ cat2detail=”Mooie levensechte bewegingen! Echter het staartje van de vis is nogal kwetsbaar en bleek in onze test niet echt ‘monkeyproof’. Verder vinden we dit leuke product vanuit vaderperspectief ietsje te hoog geprijsd. Aan opa en oma vragen dus… :-)” summary=””]

Marius van Regteren

Marius van Regteren (1971) is de trotse vader van Lisa (2001), Rosanne (2002), Milo (2006) en Jorinde (2008) en getrouwd met Ildri. Naast zijn rol als vader en echtgenoot, werkt hij als coach en begeleider, waarbij hij graag leiders helpt om zichzelf en de mensen om hen heen tot bloei te brengen (zie www.mpoweru.nl). Marius houdt ervan om het leven te ‘bestuderen’ en zijn bewust-zijn en dat van anderen verder te vergroten. In dat kader heeft hij in 2012 VitalDaddy opgezet, de voorloper van de Stichting voor Betrokken Vaderschap / VDRS. Met VDRS wil hij een platform creëren om betrokken, aanwezig vaderschap in Nederland nog nadrukkelijker op de kaart zetten. Zijn motto: investeer in je vaderschap, dat is de beste investering die een vader kan doen!

9 reacties

Volg ons!

We vinden het geweldig als je onze social media bezoekt. Vergeet niet te liken!